15 marca 2018r. wdrażamy nową wersję elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Następują zmiany w regulaminie.
Nowy serwis będzie bardziej intuicyjny, będzie też dostępny na urządzeniach mobilnych.
W związku z planowanymi pracami konieczne będą ograniczenia w dostępności systemu:
- 2 marca od godz. 15.00 – zostanie wyłączona możliwość wysyłania wniosków z serwisu eBOK
- 5 marca w godzinach 4:00-9:00 – serwis e-BOK będzie całkowicie niedostępny
- 5 marca od godz. 9.00 do 15 marca do godz. 8:00 (czyli do czasu uruchomienia nowego serwisu) serwis e-BOK będzie dostępny wyłącznie do odczytu, a w tym czasie kontakt z Biurem Obsługi Klienta tylko mailowy lub telefoniczny).
W trakcie przerwy w działaniu systemu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
- vew.bok@veolia.com
- tel.: 22 658 58 58.
Ścieżka logowania do nowego serwisu na https://ebok.veolia.pl/
- Loginem będzie aktualny adres e-mail powiązany z dotychczasowym kontem, podany przy rejestracji
- W celu zalogowania się do systemu po raz pierwszy w polu “login” trzeba będzie wpisać podany adres e-mail
- Następnie trzeba będzie przejść procedurę “Przypomnij hasło”
Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem serwisu e-BOK: Regulamin
W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
- vew.bok@veolia.com
- tel.: 22 658 58 58.
Wierzymy, że stale udoskonalając proces obsługi, lepiej sprostamy Państwa oczekiwaniom.
Za utrudnienia przepraszamy.
Biuro Obsługi Klienta
vew.bok@veolia.com
tel. 22 658 58 58