×
×

Podaj swój e-mail w celu weryfikacji wyrażenia przez Ciebie zgody na komunikację elektroniczną.

Jeśli posiadamy Twoją zgodę zostaniesz automatycznie przeniesony do formularza po kliknięciu przycisku "zweryfikuj".

15 marca 2018r. wdrażamy nową wersję elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Następują zmiany w regulaminie.

Nowy serwis będzie bardziej intuicyjny, będzie też dostępny na urządzeniach mobilnych.

W związku z planowanymi pracami konieczne będą ograniczenia w dostępności systemu:

  • 2 marca od godz. 15.00 – zostanie wyłączona możliwość wysyłania wniosków z serwisu eBOK
  • 5 marca w godzinach 4:00-9:00 – serwis e-BOK będzie całkowicie niedostępny
  • 5 marca od godz. 9.00 do 15 marca do godz. 8:00 (czyli do czasu uruchomienia nowego serwisu) serwis e-BOK będzie dostępny wyłącznie do odczytu, a w tym czasie kontakt z Biurem Obsługi Klienta tylko mailowy lub telefoniczny).

W trakcie przerwy w działaniu systemu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: 

  • vew.bok@veolia.com
  • tel.: 22 658 58 58.

Ścieżka logowania do nowego serwisu na https://ebok.veolia.pl/

  1. Loginem będzie aktualny adres e-mail powiązany z dotychczasowym kontem, podany przy rejestracji
  2. W celu zalogowania się do systemu po raz pierwszy w polu “login” trzeba będzie wpisać podany adres e-mail
  3. Następnie trzeba będzie przejść procedurę “Przypomnij hasło”

Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem serwisu e-BOK: Regulamin

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: 

  • vew.bok@veolia.com
  • tel.: 22 658 58 58.

Wierzymy, że stale udoskonalając proces obsługi, lepiej sprostamy Państwa oczekiwaniom.

Za utrudnienia przepraszamy.
Biuro Obsługi Klienta
vew.bok@veolia.com
tel. 22 658 58 58