×
×

Podaj swój e-mail w celu weryfikacji wyrażenia przez Ciebie zgody na komunikację elektroniczną.

Jeśli posiadamy Twoją zgodę zostaniesz automatycznie przeniesony do formularza po kliknięciu przycisku "zweryfikuj".

Zgłaszanie nieprawidłowości w Veolii Energii Warszawa.

W Veolii Energii Warszawa powołano Pełnomocnika ds. rozpatrywania zgłoszeń, który zajmuje się przyjmowaniem i rozpatrywaniem zgłoszonych przez sygnalistów nieprawidłowości. 

Pełnomocnik ds. rozpatrywania zgłoszeń jest niezależnym i zaufanym adresatem, do którego każdy pracownik spółki, a także partnerzy biznesowi mogą zgłosić w sposób bezpieczny informację o nieprawidłowości. 

Zgłoszenie nieprawidłowości pozostaje poufne, zgłaszający może także zdecydować o pozostaniu anonimowym, choć może to utrudnić wyjaśnienie sprawy i uniemożliwić przekazanie informacji zwrotnej. 

Postępowanie wyjaśniające prowadzone jest przez Pełnomocnika ds. rozpatrywania zgłoszeń, zgodnie z przyjętymi w Veolii Energii Warszawa zasadami postępowania w przypadku zgłoszenia nieprawidłowości. W Veolii w Polsce stosuje się jednolite zasady przyjmowania i rozpatrywania zgłoszeń. Każda ze spółek przyjęła zasady tożsame do reguł przyjętych w Veolii Energii Polska i są one dostępne na stronach www każdej ze spółek.

Partnerzy biznesowi Veolii mogą przesłać zgłoszenie nieprawidłowości na adres: sygnalista@veolia.com, bądź korzystając z platformy Sygnalista Veolii.