15 marca 2018r. wdrażamy nową wersję elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Następują zmiany w regulaminie.
Nowy serwis będzie bardziej intuicyjny, będzie też dostępny na urządzeniach mobilnych.
W związku z planowanymi pracami konieczne będą ograniczenia w dostępności systemu:
W trakcie przerwy w działaniu systemu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
Ścieżka logowania do nowego serwisu na https://ebok.veolia.pl/
Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem serwisu e-BOK: Regulamin
W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
Wierzymy, że stale udoskonalając proces obsługi, lepiej sprostamy Państwa oczekiwaniom.Za utrudnienia przepraszamy. Biuro Obsługi Klientavew.bok@veolia.comtel. 22 658 58 58