×

15 marca 2018r. wdrażamy nową wersję elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Następują zmiany w regulaminie.

Nowy serwis będzie bardziej intuicyjny, będzie też dostępny na urządzeniach mobilnych.

W związku z planowanymi pracami konieczne będą ograniczenia w dostępności systemu:

  • 2 marca od godz. 15.00 – zostanie wyłączona możliwość wysyłania wniosków z serwisu eBOK
  • 5 marca w godzinach 4:00-9:00 – serwis e-BOK będzie całkowicie niedostępny
  • 5 marca od godz. 9.00 do 15 marca do godz. 8:00 (czyli do czasu uruchomienia nowego serwisu) serwis e-BOK będzie dostępny wyłącznie do odczytu, a w tym czasie kontakt z Biurem Obsługi Klienta tylko mailowy lub telefoniczny).

W trakcie przerwy w działaniu systemu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: 

  • vew.bok@veolia.com
  • tel.: 22 658 58 58.

Ścieżka logowania do nowego serwisu na https://ebok.veolia.pl/

  1. Loginem będzie aktualny adres e-mail powiązany z dotychczasowym kontem, podany przy rejestracji
  2. W celu zalogowania się do systemu po raz pierwszy w polu „login” trzeba będzie wpisać podany adres e-mail
  3. Następnie trzeba będzie przejść procedurę “Przypomnij hasło”

Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem serwisu e-BOK: Regulamin

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: 

  • vew.bok@veolia.com
  • tel.: 22 658 58 58.

Wierzymy, że stale udoskonalając proces obsługi, lepiej sprostamy Państwa oczekiwaniom.Za utrudnienia przepraszamy. Biuro Obsługi Klientavew.bok@veolia.comtel. 22 658 58 58