×
×

Podaj swój e-mail w celu weryfikacji wyrażenia przez Ciebie zgody na komunikację elektroniczną.

Jeśli posiadamy Twoją zgodę zostaniesz automatycznie przeniesony do formularza po kliknięciu przycisku "zweryfikuj".

W Veolii Energii Warszawa podchodzimy do kwestii bezpieczeństwa kompleksowo – bezpieczna firma to bezpieczni pracownicy oraz bezpieczne dostawy ciepła dla klientów.

Bezpieczeństwo to priorytet w codziennej pracy

Nieustannie staramy się podnosić jego poziom bezpieczeństwa oraz zapewnić najwyższy możliwy standard i warunki pracy. Mamy na to twarde dowody w postaci tegorocznego wyniku audytu DuPont, który w 5-stopniowej skali ocenia siły i efektywności systemów zarządzania bezpieczeństwem w firmach. Uzyskaliśmy bardzo wysoką ocenę 3.2 oznaczającą, że kultura bezpieczeństwa, świadomość i wdrożenie określonych zachowań i postaw naszych pracowników jest na bardzo wysokim poziomie.

Wyzwania w pandemii

Odpowiedzialne zachowania również  w sytuacji pandemicznej: 83% naszych pracowników jest w pełni zaszczepionych przeciwko COVID-19. To daje nam pewność, że poważnie traktujemy zagrożenie wirusem i staramy się dostępnymi środkami zabezpieczyć przed zakażeniami nas samych i naszych bliskich. Należy wspomnieć, że  Veolia zgłosiła się do programu szczepień pracowników przeciwko COVID-19 natychmiast po uruchomieniu tego programu. 

Ciągłość dostaw ciepła

Już na samym początku pandemii  opracowaliśmy plan ciągłości pracy.  To pozwoliło efektywnie i nieprzerwanie dostarczać ciepło. Nasze brygady pracują nieprzerwanie przez cały czas, tak by mieszkańcy Warszawy nie odczuli niedogodności i przerw w dostawie naszych usług. 

 Praca hybrydowa

W czasie  pandemii wprowadziliśmy rotacyjną organizację pracy minimalizującą możliwość transmisji wirusa a także zapewniliśmy pracownikom wszystkie niezbędne środki ochrony. Nasz hybrydowy model pracy pozwolił na przejście ponad 15% pracowników biura. Ta zmiana również nie wpłynęła na efektywność pracy.

Edukacja i komunikacja

Wydaje się, że nasze życie z wirusem staje się powoli codziennością. To jednak nie jest prawdą – to, że funkcjonujemy od 2 lat w stanie zagrożenia zdrowia i życia wymaga stałego przypominania, jak duże jest wciąż niebezpieczeństwo. Przypominamy o tym i uczulamy na to w naszej wewnętrznej komunikacji z pracownikami.