menu
Ciepło systemowe dla Warszawy

Zmiany w e-BOK dla klientów Veolii Energii Warszawa

 

15 marca 2018r. wdrażamy nową wersję elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Następują zmiany w regulaminie.

 

Nowy serwis będzie bardziej intuicyjny, będzie też dostępny na urządzeniach mobilnych.

 

W związku z planowanymi pracami konieczne będą ograniczenia w dostępności systemu:

  • 2 marca od godz. 15.00 - zostanie wyłączona możliwość wysyłania wniosków z serwisu eBOK
  • 5 marca w godzinach 4:00-9:00 - serwis e-BOK będzie całkowicie niedostępny
  • 5 marca od godz. 9.00 do 15 marca do godz. 8:00 (czyli do czasu uruchomienia nowego serwisu) serwis e-BOK będzie dostępny wyłącznie do odczytu, a w tym czasie kontakt z Biurem Obsługi Klienta tylko mailowy lub telefoniczny).

 

W trakcie przerwy w działaniu systemu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: 

  • vew.bok@veolia.com
  • tel.: 22 658 58 58.

 

Ścieżka logowania do nowego serwisu na https://ebok.veolia.pl/

  1. Loginem będzie aktualny adres e-mail powiązany z dotychczasowym kontem, podany przy rejestracji
  2. W celu zalogowania się do systemu po raz pierwszy w polu "login" trzeba będzie wpisać podany adres e-mail
  3. Następnie trzeba będzie przejść procedurę “Przypomnij hasło”

 

Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem serwisu e-BOK: Regulamin

 

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: 

  • vew.bok@veolia.com
  • tel.: 22 658 58 58.

 

Wierzymy, że stale udoskonalając proces obsługi, lepiej sprostamy Państwa oczekiwaniom.

Za utrudnienia przepraszamy.
 
Biuro Obsługi Klienta
vew.bok@veolia.com
tel. 22 658 58 58

 

Plik do pobrania Ulotka serwisu e-BOK